Blogia
#ACOVATELMOS#talmos.Morcegos de Filosofía

Imaxe

un espacio urbano-universitario. El acceso a la Biblioteca Concepción Arenal. Compostela

un espacio urbano-universitario. El acceso a la Biblioteca Concepción Arenal. Compostela

HAMBURG

HAMBURG

tv interactiva

He estado mirando esta semana amateur tv, y el programa, con abundantes correcciones
posibles, aún sin eso, está bastante bien; pero.....
emiten sin fecha
y el cruce a 2 años vista puede ser bastante incómodo
además tiene un sentido de aprendizaje interesante, te ponen unas 40 cámaras... no me
creo que la página, con más de 200 000 users registrados, está teniendo muy poca
actividad;
daos cuenta, un x4 desde irc-hispano.
Tanto es cierto que se necesita una máquina de 600 euros, con máquinas de menos he
probado y la emisión no pasa una prueba de mínimos
ahora bien, me gustaría conocer un programa profesional, como xchat o kvirc para
chat, equivalente para tv interactiva.


La infraestructura de fibra óptica y satélite garantiza la calidad técnica independiente del programa y de los contenidos.


...................

Pasa como en el irc-hispano, cuando eres nuevo te banean a lo mínimo que .. en fin ya os comentaré


Y te cobran un mensaje telefónico de activación para la cuenta normal... la cosa va a peor porque si te banean tienes que crear un nuevo usuario con la inseguridad que da eso

O principio de Incertidume de Heisenberg apropiado para o terreo do sociolóxico

O nomeado principio de incertidume de Heisenberg enuncia que non é posible no sistema da mecánica cuántica saber con certeza o momento (posición) e a velocidade dunha partícula. Coa fórmula #( ...Embarassed...Smile)-->1 Preséntasenos o seguinte: O robot que fai cartos pasa no seu devir dun estado de coñecemento a un estado de expresividade, o que lle da a valideza 1. Dito doutras formas, a máquina de Turing humán garda trala expresión da faciana un coñecemento que expresará de cote, e se non o expresa a máquina de facer cartos non funciona, o coñecemento queda sen expresión,  a persoa non sorrí, porque non se divirte e porque non pode expresalos coñecementos ou porque non se lle recoñece externamente esa calidade, dise que da en valeiro e a fórmula chega a un -->0 en troques de a un -->1. Polo miúdo, calquera é unha máquina de facer cartos, non che hai que ser un xenio para iso, o conto vai en que a retribución igualitaria por un esforzo, dígase 4 horas de traballo diario, fai que tanto a máquina sorría como a persoa que manexa a máquina. Pero é imposible saber se a máquina está funcionando pola mera expresión da faciana de quen porta a máquina. Díse que se a persoa non sorrí, entón a máquina non vai, cando está tristeiro, cando ten unha marca de xenreira na face, de noxo, ou calquera outra marca que non expresa ledicia ou unha preocupación razoable. E pola beira do lado díse que se a máquina sorrí, a persoa sorrí, cando ben pode ser unha actuación sobranceira.

Explicazóm

Os número ónticos xa foron obxecto de discusión filosófica na idade antiga polos pitagóricos, e de feito que a sustantivación dos números serve para obter referentes útiles na vida cotiá, e permiten facer unha distancia entre por exemplo, a unidade e a identidade persoal, que tamén e unha; un número óntico é un número que ten un contido significativo que vai máis aló da mera enunciación dunha cantidade e caracterízase polo significado concreto que en cada caso contén. Un amorodo é diferente que un pexego, un home é diferente que unha muller, un neno é diferente que un xogo de cartas. O "un", o "dous", o "tres" poden referir a conxuntos de un, dous, tres obxectos diferentes e así son números ónticos todos aqueles que coinciden en ter unha carga de significado particular propia de cada un deles e diferente na maior parte dos casos de os demáis números ónticos. Pois ben, una ecuación óntica revela variables ónticas que compoñen a súa estructura e funcións numéricas. Ó ter unha ecuación de quinto grao con dúas variables (x+y)^5 desenrolada pódeselle dar significado textual ás variables, dando pois nunha interpretación asignada para os valores das variables "x" e "y" e adicionándolles uns valores de referencia numérica que resultan do devandito desenrolo. A versatilidade argumentativa no eido propio da interpretación e reinterpretación da ecuación pode suxerir, polo pronto, o exemplo seguinte: temos unha reunión familiar de unha avoa, tres mulleres, un home e dous netos, en total 6 persoeiros. No estudo da linguaxe e polo tanto no estudo da cognición humán está o asunto. O neno de cotío ten que habelas con situacións coma esa, onde pronto ou máis tarde vai ter que demostrar e usar habilidades lingüísticas. De súpeto é interpelado, e o neno cala incapaz de falar, responde naturalmente, responde rexitando a interpelación, responde como pode apurado. En todas esas respostas, incluida a omisión, o neno 1º representa a situación con esquemas mentáis, nomeadamente a ecuación de 6º grao con dúas variables, el e o mundo extensionalmente, e seis graos de intensidade. Certo que pode representarse a situación de moitas outras maneiras, por exemplo non considerando senón as variables pai e nai rodeadas con emanacións secundarias das outras persoas, ou centrándose na elocución interpelativa. O neno, canto máis desenrolado ten o esquema da situación máis competente é para elexir o escenario da súa intervención. Agora, cando o escenario é descoñecido, o neno ten unha desavantaxe substancial respecto ós actores e actrices involucrados na acción. A creatividade e a reproducción de estratexias adquiridas serán as pautas de guía do neno e serán eivadas en tanto non mecaniza o escenario e as accións competentes, e cando así sexa a súa creatividade será ben recibida pois ten as bridas da actuación exitosa. A ontización de números e ecuacións exposta ten como obxectivo reproducir o proceso de ontización que se da e facemos de cote tódalas persoas. Nese proceso interveñen variables modulables, o ton, que son afectivas; e variables xenéricas de contexto aberto como a quen vai dirixida a acción, cales son os materiais necesarios para realizar unha actuación competente, a dispoñibilidade de tomas falsas.